Banner

In generale, cumu trasportu l'alimentu konjac à l'esteru?Chì ghjè u modu di trasportu?

I nostricibo konjaci metudi di trasportu sò: mare, aria, trasportu terrestre (espresso), ordine generale, spot hè 48 ore pò esse speditu, s'ellu hè prudutti persunalizati, arrangiamenti specifichi per a produzzione, bisognu di circa 7-15 ghjorni. hè dannatu in u prucessu di trasportu, per piacè cuntattateci immediatamente.Verificaremu immediatamente cù a cumpagnia espressa è urganizeremu una consegna di sustituzione per voi o vi darà cumpensu è rimborsu.U nostru principiu di serviziu hè di esse rispunsevule per ogni cliente à a fine.

Konjac food in generale sò: u pesu di 120 grammi, 200 grammi, 270 grammi di pesu, ponu ancu secondu i vostri bisogni, i nostri prudutti in più di sacchetti di imballaggio nudi, ponu ancu fà stand di sacchetti, scatula di culore, scatula d'aluminiu. , L'imballu di i prudutti s'ellu ùn avemu micca chì ti piace, pudete mandà disegni, pudemu darà cuncepimentu di l'imballu.Finu à esse cuntentu !

A scatula di culore KetosilmMo hè imballata in una scatula di 20, a quantità minima d'ordine pò esse discussa in dettaglio, tutti i nostri alimenti konjac appartenenu à l'alimentu keto, è sustene l'ingrossu persunalizatu chì vulete a casella di culore è u gustu di l'alimentu, certificatu di qualificazione generale chì avemu quì: Esempii include HALAL, HACCP, FDA, BRC, IFS, KOSHER.I nostri metudi di pagamentu supportanu: T / T, paypal, Alipay, Visa è cusì;Sè vo avete qualchì quistione, o vulete cumprà altri prudutti, pudemu aiutà.Per piacè dammi una chance di serve.

Induve possu cumprà noodles konjac?

Keto slim Mo hè unfabbrica di tagliatelle, Producemu tagliatelle konjac, risu konjac, cibo vegetariano konjac è snacks konjac ecc,...

Cù una larga gamma, bella qualità, prezzi ragiunate è disinni eleganti, i nostri prudutti sò largamente usati in l'industria alimentaria è in altre industrie.
• 10+ anni di sperienza in l'industria;
• 6000+ spaziu di piantazione quadrata;
• 5000+ tunnillati pruduzzione annuali;
• 100+ impiegati;
• 40+ paesi d'esportazione.

Avemu parechje pulitiche nantu à cumprà tagliatelle konjac da noi, cumprese a cooperazione.


Tempu di post: Jul-29-2022