Banner

Cosa hè a spugna Konjac?

E spugna Konjac sò strumenti di bellezza chì sò assai amati per a so capacità di pulisce è esfoliate in una manera assai gentile è efficace.In fattu, a spugna exfoliante ùn hè micca irritante è per quessa adattata per ogni tipu di pelle, chì ùn hè micca surprisante cum'è certi fonti dicenu chì era in realtà u primu utilizatu in Giappone per bagnà i zitelli.

Spugna Konjac, fatta cù glucomannan derivati ​​dafibre vegetaliè fatti cù u polu Konjac di qualità alimentaria, sò un strumentu di bellezza amatu per a so capacità di pulisce è esfoliate in una manera assai gentile è efficace.In fattu, a spugna exfoliante ùn hè micca irritante è per quessa adattata per ogni tipu di pelle, chì ùn hè micca surprisante cum'è certi fonti dicenu chì era in realtà u primu utilizatu in Giappone per bagnà i zitelli.E spugna Konjac sò custituiti da glucomannan estratti da fibre vegetali è fatti cù l'alimentariuPolvere di Konjac.E persone di tutti i tipi di pelle ùn anu micca bisognu di preoccupassi di allergii, rossi è gonfiore.

Chì sò i benefici di e spugne Konjac?

E spugna Konjac ponu esse usate nantu à tutti i tipi di pelle.

I benefici potenziali per a pelle di l'usu di spugne Konjac includenu:

Una manera gentile è efficace di pulisce

Eliminate bè u maquillaje

Riduce e zone secche è squamose

U tonu di a pelle più brillanti

A pelle hè suave è liscia

I studii anu ancu dimustratu chì Konjac inibisce i batteri chì causanu l'acne fora di u corpu.In più di a vostra faccia, pudete ancu aduprà a spugna Konjac in tuttu u corpu.Per esempiu, pò ancu esse usatu per sguassà i spostamenti in l'area di u coddu è in a cima di u bracciu.

Chì funzione hà a spugna konjac ?Cumu travaglia ?

E spugna Konjac sò dui prudutti è applicatori.Quandu hè saturatu cù l'acqua, aduprate solu o cù u vostru cleanser favuritu.

A maiò parte di e spugna di konjac diventanu secche è dura, ma alcune sò diventate umide.S'ellu hè seccu, immerge a spugna prima.
Dopu l'ammollo diventerà più dolce, più grande è pronta per l'usu.
Questa spugna esfoliante naturali pò esse usata solu per aghjunghje acqua.Un'altra opzione hè di lavà a vostra faccia nantu à una spugna è poi massaggiate a spugna in a vostra faccia per pulisce a vostra pelle è caccià u maquillaje.

 

Cumu aduprà Konjac Sponge

 

E spugna Konjac ùn sò micca difficiuli d'utilizà.Segui questi passi simplici:
Sè vo aduprate una spugna Konjac per a prima volta, immergete in acqua calda finu à chì si dilata completamente.S'ellu ùn hè micca a prima volta, bagnatu cù acqua calda.
Strizzate delicatamente l'acqua in eccesso.(Ùn distorte micca o stringhje troppu, perchè questu pò dannà a spugna.)
Aduprate una spugna per pulizziari o micca pulizziari u purificatore massaggiendu a pelle in movimenti circulari.
Risciacquate bè dopu avè usatu a spugna nantu à a vostra faccia è / o corpu.
Pone a spugna in una zona ben ventilata (definitivamente micca in a duscia) per siccà.
Se ùn ci hè micca un locu seccu per almacenà a spugna trà l'usi, una altra opzione hè di guardà in a frigorifera.Dopu avè usatu è risciacquate a spugna, mette in un cuntainer ermeticu, dopu rinfriscà.

 

Cunclusioni

A spugna Konjac hè fatta daKonjac glucomannan.Hà a funzione di pulisce a faccia è u corpu.A vita di serviziu hè 2-3 mesi, chì hè adattatu per e persone di ogni tipu di pelle.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023