Banner

Cosa succede se manghjate tagliatelle Konjac crude?

Forsi assai cunsumatori ùn anu micca manghjatu o manghjatutagliatelle konjacaverà una quistione, konjac noodles si pò manghjà crudu?Chì succede se manghjate noodles konjac crudi?

Di sicuru, vi pudia manghjà i tagliatelle crudu, Ma si dipende di chì tipu di liquidu preservazione, i nostri noodles konjac hannu trè tippi di prisirvazzioni liquidu, saccu alkaline è acidic dopu à pulizia acqua pò esse manghjatu direttamente.Se a suluzione di priservazione hè neutra, pò esse tolta da u saccu è manghjatu immediatamente. Ma ùn ricumandemu micca di manghjà fora di u saccu, Risciacquate è bolle rapidamente i noodles elimina l'odore di a pianta konjac è migliurà assai a struttura. di i noodles.

Cumu i Noodles Konjac ponu sguassà l'alkali / u gustu agru?

Dopu avè sguassatu u saccu, sguassate u liquidu da u saccu di u produttu è strain diversi volte cù l'acqua, o pudete piglià una ciotola è pour i noodles è lavate parechji volte cù l'acitu.Sti dui metudi basamente eliminà u gustu alkali / aspro.

L'acqua in u pacchettu di u produttu hè principalmente u liquidu di preservazionecunjacsuperficia, chì hè alkaline / àcidu / neutru, è ghjoca principarmenti u rolu di prisirvazioni alimentari.I noodles ùn importa micca s'ellu ùn li lavate micca, ma i cunsirvatori (alkaline, acidic) ùn deve esse manghjatu direttamente.

Per i cunsumatori chì ùn anu mai manghjatu noodles konjac, vi suggerenu chì pudete cumprà uni pochi di pacchetti di noodles konjac torna à pruvà, truverete chì in più di deliziosu, hè assai còmuda è faciule di coccia per una persona pigra chì ùn vole micca. à cucini.

 tagliatelle konjachè tutale di 270 g di pesu, u pesu netu hè di 200 g, cum'è pudemu dì da a carta di nutrimentu, l'energia, a caloria hè solu 5Kcal, questu hè assai bassu calori, a fibra ùn hè micca riclamata in u graficu.Per mezu di l'indagine è a rilevazione, a fibra datu hè 3.2g.Sicondu u GB28050, chì cuntene 3g o più di 3g hè dichjaratu chì cuntene fibra dietetica in 100 grammi konjac noodles, 3.2g hè dichjaratu chì cuntene fibra dietetica.

Cume ci sò 3,2 grammi di fibra dietetica in 100 grammi di noodles konjac, pudemu calculà chì ci sò 2,7 grammi di fibra dietetica in 85 grammi di noodles konjac.

Grossista globale di alimenti konjac

Bonghjornu!Amici !SimuHuizhou Zhongkaixin Food Co., LTD., hè stata fundata in 2013. Cù a pupularità di u cuncettu di dieta sana glubale è a nostra cumpagnia aderendu à u cuncettu di "qualità prima, gestione di integrità, cliente prima" per parechji anni, a nostra cumpagnia usa metudi di gestione scientifica, equipamentu di pruduzzione avanzata è tecnulugia, è furnisce constantemente à i cunsumatori prudutti d'alta qualità.
risu Konjac, tagliatelle konjac, polvere di konjac, gelatina di konjacè altri prudutti da a maiò parte di i cunsumatori amanu.
Attualmente, a cumpagnia hà più di 30 prufessiunali, 3 squadre di vendita, operazione è cuncepimentu, acquisti, tecnulugia, squadra di R & D perfetta.A cumpagnia hà una quantità di marchi indipendenti è brevetti, i nostri dui marchi maiò "ZhongKaiXin" è "KetosIim Mo" sò venduti bè in Cina, Europa, Sud-est asiaticu, Stati Uniti, Corea di u Sud, Giappone, Russia, Sudafrica è altri paesi. e regioni, largamente usate in tutti i tipi di piattaforma di e-commerce di vendita à l'ingrossu, offline qualsiasi agente di vendita di canali.
Certificatu passatu: HACCP, EDA, BRC, HALAL, KOSHER, CE, IFS, JAS, Ect.A cumpagnia hà stabilitu una bona relazione di cooperazione mutualmente benefica cù parechje grandi imprese internaziunali.In u 2021, i paesi d'esportazione sò in tutti i cinque cuntinenti, più di 30 paesi.

Cunclusioni

 

L'alimentu Konjac hà trè tippi di liquidu di preservazione: saccu àcitu / alkaline / neutru, alkaline è acidicu dopu l'acqua pò esse manghjatu direttamente, e parolle neutrali ponu esse apertu saccu prontu à manghjà, liquidu di preservazione ùn pò esse manghjatu direttamente.

 


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022