Banner

A verità nantu à a dieta senza glutine

Cum'è i cunsumatori in a sucietà contemporanea perseguenu sempre più dieti sani.Senza glutinei dieti sò ancu apparsu.Una dieta senza glutine hè cruciale per e persone cù a malatia celiac.Ma qualchissia hà dumandatu di novu.U glutine hè sanu per tutti l'altri?

Amparate nantu à u gluten

glutinehè una proteina chì si trova in u granu, l'orzu è u segale.Hè più cumunimenti truvata in pani, pasta è cereali, induve hè aduprata per dà elasticità à a pasta è permettenu di cresce è mantene a so forma.

Perchè e persone cù a celiachia ùn manghjanu micca alimenti chì cuntenenu glutine?

E persone cuna malatia celiacpò sperienze qualchi effetti latu seriu quandu manghjanu glutine.Esempii include u malu di stomacu, gonfiore, nausea è vomitu in u cortu termini.I Pacienti chì u cunsumanu à longu andà ponu eventualmente sviluppà prublemi di l'intestione chjucu.Ancu l'infertilità.Osteoporosi.Dannu à i nervi.Convulsioni.

Allora ci sò altri benefici per esse senza glutine?

Puderà aiutà a vostra salute intestinali

Sicondu a2017 studiu publicatuin Expert Reviews of Gastroenterology and Hepatology.U glutine pò causà sintomi intestinali, ancu in e persone senza a malatia celiac.

Pò esse incuraghjenu à manghjà più cibi freschi

Riducendu a vostra ingesta di glutine, pudete esse incuraghjitu à manghjà più frutti è ligumi freschi, purtendu à un modu di vita più sanu.

Pò aiutà à mantene è cuntrullà u vostru pesu

Parechje persone dicenu chì anu persu pesu mentre era nantu à adieta senza glutine.Hè pensatu chì questu pò esse attribuitu à l'eliminazione di certi cibi malsani è l'ingesta di più alimenti freschi.Cum'è carne, pisci, frutti è ligumi.

Alimenti adatti senza glutine

Frutti è ligumi

Carne, pisci è pollame

Grani senza glutine

Fagioli è noci 

Ketoslim Mo'stagliatelle konjacèrisu konjac

Parlendu di quessa, aghju da mintuvàKetoslim Mo'stagliatelle di pasta konjacècunjac di risuprudutti.

Ketoslim Mo'sprudutti alimentari konjacsò derivati ​​​​da ingredienti vegetali truvati in e radiche di a pianta konjac.Per quelli chì seguitanu una dieta senza glutine o chì sò sensibili à u glutine.Hè largamente utilizatu com'è sustitutu per i tagliatelle tradiziunali di granu è u risu.

Perchè sceglie Ketoslim Mo?

Ketoslim Mohè afornitore di konjac.Hà a so propria fabbrica.Cooperate cù parechji grossisti, rivenditori è supermercati.Parechje prudutti di qualità konjac sò pruduciuti da Ketoslim Mo. Ketoslim Mo hè sempre in cerca di partenarii.Sè vo circate di fornitori diprodotti konjac all'ingrosso. Cuntattateli!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Attrezzatura di pruduzzione avanzata è tecnulugia
Certificatu

I prudutti populari di u fornitore di Konjac Foods


Tempu di Postu: Feb-20-2024