Banner

Cosa hè u risu konjac?

U risu Konjac hè un risu artificiale pocu caloricu fattu cù una tecnulugia unica, chì hè principalmente fatta di polvere Konjac è micro polvere.Konjacstessu cuntene una ricca fibra dietetica solubile, chì hè un alimentu di base ideale per e persone cù ipertensione, iperglicemia, diabete è obesità.U risu konjac publicu per 100 grammi di calori in 79,6 kcal, a fibra dietetica hè 18,6 grammi.U nostru risu konjac hè 270g / bag, a fibra dietetica hè 6.7g, è u carbuidratu hè 71.6g (sferenti prudutti anu diverse cumpunenti nutrizionale, è u valore serà diversu. U valore specificu serà sottumessu à a situazione attuale).

Cumu u gustu di u risu konjac?

Comparatu à u risu biancu tradiziunale,risu konjachà un gustu relativamente suave è ligeru.Havi una struttura di risu, è mentre chì certi u descrizanu cum'è "gomma", vale a pena pruvà perchè hè una gran basa per salsi è hà assai funzioni.Se pruvate, vi piacerà.

Funzionalità di u risu konjac:

1. Perdita di pisu sana: u risu Konjac hè riccu in fibra dietetica konjac.Quandu entra in u stomacu umanu, dà u ghjocu cumpletu à e proprietà fisiche di espansione di fibra dietetica konjac, ghjucanu un rolu di riempimentu in u stomacu, aumenta u sensu di sazietà, è cusì aiuta à perdiri pesu.rolu.Role in a perdita di pisu sana.

2. U rolu di a pulizia di l'intestini: Dopu avè manghjatu u risu konjac, a flora intestinali cambia, i microorganismi benifichi proliferanu, diversi batteri patogeni è dannosi sò cuntrullati in modu efficace, a produzzione di tossine hè cuntrullata, l'invasione di carcinogeni in u corpu umanu hè ridutta, è hè ridutta. hà boni effetti nantu à u rectum.L'effettu di a prevenzione è u trattamentu di u cancer hè notevuli

3. Prevenzione di stinimentu: Per i malati cunstipati, manghjendu u risu konjac pò aumentà u cuntenutu di l'acqua di feces, accurtà u tempu per l'alimentariu per viaghjà in l'intestini è u tempu di defecazione, è cresce u nùmeru di bibacteria (bacteria benefica intestinali).

4. Inhibit u metabolismu di u colesterolu: u gel di Glucomannan hà un effettu inhibitore significativu nantu à a furmazione di u colesterolu sistemicu.Questu hè statu cunfirmatu da esperimenti animali è esperimenti clinichi più di 20 anni fà.Hè l'effettu di u colesterolu di glucomannan.A funzione furnisce evidenza abbastanza.risu Konjac.

5. Impedisce è trattà a pressione di u sangue: a fibra dietetica soluble in acqua in u risu konjac ghjoca un rolu impurtante in a regulazione di a pressione sanguigna.

6. Prevenzione è trattamentu di a diabetes: U tempu di ritenzione di u risu konjac in u stomacu hè prolongatu, è u PH di u zuccaru gastru diminuisce, chì rallenta l'absorzione di zuccaru, riducendu cusì u cunsumu di insuline in u corpu.Hè un alimentu eccellente per a prevenzione è u trattamentu di a diabetes, è hè ideale per i pazienti diabetici.alimentu di base.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Linee di manghjà

Cunsigliu Recommended di fibra dietetica: L'Organizazione Mondiale di l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO) esige un ingesta minimu di fibra dietetica di 27 grammi ogni ghjornu;

A sucietà di nutrimentu chinesa ricumanda: i residenti chinesi di u ghjornu di fibra dietetica adatta per 25-30 grammi;

U Ministeru di a Salute di u Giappone ricumanda: l'ingesta di fibra dietetica ogni ghjornu hè di 25-30 grammi;Crisa naziunale 11,6 grammi;

Attualmente, a ingesta di ghjornu per capita di a Cina: 11,6 grammi, menu di a mità di u standard internaziunale;

Allora ogni ghjornu 22 risu konjac, manghjà fora di salute è bellezza.

Scena di manghjà di risu Konjac:

1. Restaurant: U ristorante deve avè konjac noodles / risu, chì guidà a vendita in a vostra tenda;

2. Ristoranti light food: A fibra dietetica cuntenuta in u risu konjac stessu hè più benefiziu per a salute di i cunsumatori quandu hè assuciatu cù piatti di l'alimentu ligeru;

3. Fitness shop: Pudete manghjà cù l'alimentu konjac durante l'eserciziu, chì hè più favurevule per espulsà e tossine di i rifiuti da u corpu è a pulizia di l'intestini;

4. Cantina: Ci sò parechji tippi di konjac per voi à sceglie, chì pò aiutà vi caccià u trafficu;

5. Viaghjate: Purtate una scatula di risu auto-riscaldamentu konjac quandu viaghja, chì hè simplice, convenientu è igienicu;

Altri diabetici / edulcoranti / dietetichi: Konjac hè a vostra megliu scumessa.A fibra dietetica in konjac pò aiutà à cuntrullà u zuccaru in sangue è perdiri pesu.

Cunclusioni

Konjac, cunnisciutu ancu Konjac, hè riccu in fibra dietetica soluble è pocu in grassu è carbuidrati.Hà parechje funzioni.Pudete pruvà.

Sè vo avete più dumande o avete bisognu di più infurmazione nantu à Konjac Rice o altri prublemi cunnessi, vi invitamu à cuntattateci in ogni momentu.Pudete cuntattate cun noi in i seguenti modi:

Hotline di serviziu di u cliente: 18825458362
Email: zkxkonjac@hzzkx.com
U situ ufficiale: www.foodkonjac.com

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-03-2022