Banner

8 Alternative di Farina Keto-Friendly

"Keto-friendly" si riferisce à l'alimenti o scelte dietetiche chì sò cumpatibili cù a dieta cetogenicadieta chetogenicahè pensatu per fà chì u corpu principarmenti creme grassu invece di carbuidrati per l'energia quandu entra in un statu di cetosi.Questu hè perchè hè una dieta povera di carboidrati è ricca di grassi

Perchè seguità a dieta cetogenica?

Dopu una dieta cetogenica pò aiutà à perdiri pesu, migliuràcuntrollu di zuccaru in sangue, aumentà l'energia, è mantene a chiarezza mentale.

Cumu seguità a dieta cetogenica?

Quandu seguita una dieta cetogenica, farine tradiziunali cum'èfarina di granu, chì sò ricchi di carbuidrati, sò spessu evitati.In ogni casu, ci sò parechje low-carb èfarina chìto-friendlyAlternative chì pudete aduprà in e vostre ricette.

Chì sò alcune alternative di farina amichevuli di ceto?

Polvere di banana

Per esse onesto, a farina di banana ùn hè micca super low carb.Ma s'ellu si tene à e dimensioni di porzioni è fighjate i vostri altri carbs per u ghjornu, u polu di banana pò esseamichevule à keto.

Polvere di mela

Cum'è banane, i pomi ponu esse trasfurmati in farina è utilizatilow carbricette di panificazione.

Polvere di castagna

A farina di castagna hèricca di proteineè nutrienti è hè cum'è un supplementu multivitaminicu in forma di farina.Ma ùn hè micca super low carb, cusì mantene e vostre porzioni in cuntrollu.

Polvere d'amandula

A farina d'amandula hè probabilmente u sustitutu di farina di keto più utilizatu.Hè estremamentepocu in carbuidrati.

Polvere di coccu

A farina di coccu hè una farina pulverulenta assai fina fatta da carne di coccu.Inseme cù a farina d'amandula, hè unu di i più populari è cumunimenti utilizatipolveri keto.

Polvere di zucca

Sè vo site stancu di farina di coccu, pruvate a farina di zucca.Un quartu di tazza di butternut squash cuntene solu 5 grammi di carbuidrati.

Farina di girasole

A farina di girasole hè amichevule à keto,cù menu di 20 grammi di carbs netti in una tazza piena.

Farina di konjac organica

L'ultimu puntu hèfarina di konjac, chjamatu ancu farina Glucomannan.Sò una grande alternativa à a farina regulare.Una cucchiara di tèKetoslim MoA farina di konjac hè equivalente à 2 tazzi di farina regulare.Cù 0 grammi di carbs netti, chì'ùn hè micca amatu.Ketoslim Mousa ancufarina di ràdica di konjac quandu faci i noodles.

E a ricerca mostrachì glucomannan hà un effettu di perdita di pisu.

Cunclusioni

It'Hè impurtante di nutà chì udieta chetogenicaùn hè micca adattatu per tutti.Ragioni fisiche individuali èabitudini dieteticapò varià.Esige una pianificazione è un monitoraghju attenti per assicurà l'adeguatezza nutrizionale.è pò esse micca sustinibili o adattati per un usu longu in certi casi.Ma per parechje persone, i pani sani fatti cù queste farine ponu esse guditi finu à ch'elli fighjenu u cuntenutu di carbuidrati.U vostru microbioma intestinale serà felice di fà.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
fabbrica w

I prudutti populari di u fornitore di Konjac Foods


Tempu di post: 18-Jan-2024