Banner

Chì ghjè l'Index Glycemic?

Uindice glycémique (IG)hè una misura di l'alimenti chì cuntenenu carbuidrati cumparatu cù un alimentu di riferimentu (di solitu glucose puro o pane biancu).Un indicatore di quantu rapidamente i livelli di zuccaru in sangue aumentanu dopu à manghjà.Questa lista di classificazione classifica l'alimenti secondu a rapidità chì causanu l'aumentu di i livelli di zuccaru in sangue.

GI q

Alimenti à GI elevatu è alimenti à GI bassu è mediu

Alimenti à GI elevatu

Alimenti à GI elevatusò quelli cù avalore di l'indice glicemicu di 70 o più.Manghjendu questi cibi pò causà l'aumentu di i livelli di zuccaru in sangue.

Per esempiu:

pani biancu

risu biancu

Patate

Cereali zuccherati

Anguria

Alimenti à GI bassu è mediu

Alimenti à GI bassusò quelli chì sò digeriti è assorbiti più lentamente è anu avalore di l'indice glicemicu di 55 o menu.Provoca i livelli di zuccaru in sangue à cresce lentamente è gradualmente.

Per esempiu:

fagioli

grani sani

verdura senza amido

Tagliatelle Konjac

(L'alimenti à IG mediu sò trà l'alimenti à GI bassu è l'alimenti à GI elevatu,tipicamente varieghja da 56 à 69.Certi esempi di l'alimenti GI mediu includenu pane di granu integrale, risu basmati, couscous è patate dolci).

Quandu si tratta di tagliatelle, tutti ponu avè dumande.Cumu i noodles ponu esse un alimentu di GI bassu?I noodles regulari certamenti ùn sò micca.Ma se vulete avè u megliu di i dui mondi,Ketoslim Mo tagliatelle konjachè a vostra megliu scelta

Perchè i noodles konjac sò un alimentu à GI bassu?

Tagliatelle Konjacsò tagliatelle fatte da un tipu di farina chjamata "konjac" cum'è un alimentu di base.Contene zero calori netti è zero carbs netti è hà un indice glicemicu di zero.Questu significa chì ùn aumenterà micca i vostri livelli di zuccaru in sangue.

Ketoslim Mo tagliatelle konjaccuntene un pocu di fibra.A fibra si dilata ligeramente in u vostru stomacu, rinfurzendu a vostra sensazione di pienezza.Eliminate i cravings per i carbuidrati chì cunvertisce rapidamente in zuccheru.(A seta secca chì offremu hèaltu in fibra;cuntattateci per pudè amparà di più.)

FateKetoslim Mouna parte impurtante di a vostra dieta è pudeteriduce a vostra ingesta calorica da 2000 calori à settimana.

Cunclusioni

Sè vo vulete perdiri pesu, manghjà low carb, o migliurà a diabetes, in particulare a diabetes mellitus 2, duvete amparà à ammaistrà u vostru indice glicemicu.Sè vo vulete sentu senza culpa è gode di un alimentu diliziosu à u stessu tempu,venite à unisce à u pianu bassu GI di Ketoslim Mo.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
fabbrica w

I prudutti populari di u fornitore di Konjac Foods


Tempu di Postu: 22-Jan-2024